Kolegium Rady Rodziców
Członkowie Kolegium:
Anna Brzeska-Cupisz, Marta Fenc, Bartosz Grube, Bożena Potocka-Chudzik, Krzysztof Kupidura, Alicja Rogalewska, Katarzyna Włodarska, Małgorzata Knopa, Anna Pazio, Andrzej Mielnicki, Patryk Piepiórka, Katarzyna Kielarska,
Komisja Rewizyjna: Dagmara Modzelewska, Magdalena Kaczmarek
Przewodnicząca
Iwona Gizińska
502-260-170
Zastępca
Wioleta Bellwon
514-025-172
Skarbnik
Katarzyna Kielarska
501706685
Kontakt mailowy
47gdyniarr@wp.pl
Informacje Rady Rodziców
26 października (środa) o godz. 18.00 odbędzie się zebranie Rady Rodziców SP nr 47 Gdynia w stołówce szkolnej.
Zapraszamy przewodniczącego każdej klasy do udziału w zebraniu.
Opłaty obowiązujące w roku szkolnym 2022/2023
Rada Rodziców: 30 zł/semestr – płatne od każdego ucznia
Każda klasa na koniec roku szkolnego otrzymuje odpis w wysokości 30% sumy wpłaconych składek.
Ksero: 20 zł/semestr
Basen (dowóz) (dotyczy klas 4-6): 90 zł/semestr
Prosimy skarbników klas o wpłacanie wszystkich składek na konto Rady Rodziców. Nie przyjmujemy wpłat w gotówce.
Opłat za 1. semestr należy dokonać do 30.10.2022 roku, opłat za 2. semestr – do 15.02.2023 roku.
W przypadku zwolnienia z zajęć wychowania fizycznego na basenie prosimy dostarczyć kopię zwolnienia wychowawcy.
Szafki
- Prosimy o przygotowanie listy uczniów, którzy chcieliby korzystać z szafek.
- Koszt dzierżawy szafki to 10 zł za rok.
- Szafki są wydawane tylko na jeden rok niezależnie od klasy.
- Prosimy dostarczyć listę do sekretariatu, a pieniądze wpłacić na konto Rady Rodziców do 30 września.
- Szafki będą przydzielane na bieżąco (po otrzymaniu listy i zaksięgowaniu wpłaty). Komplet kluczy dla klasy będzie do odbioru w sekretariacie w ciągu 7 dni roboczych.
- Uczeń przy odbiorze klucza (zostanie wydany tylko 1 klucz) podpisuje się na liście u wychowawcy.
- Wychowawca odnosi podpisaną listę do sekretariatu.
- Zabrania się wymieniania szafek między uczniami.
- Jeśli z jednej szafki będzie korzystało dwoje dzieci, prosimy podać taką informację na liście dzieci, aby do danej szafki wydać 2 klucze. Płatność za taką szafkę również wynosi 10 zł.
- W przypadku utraty klucza należy zgłosić się do sekretariatu. Opłata za zgubiony klucz: 10 zł. Po uiszczeniu opłaty zostanie wydany zapasowy klucz.
Uczniowie korzystający szafek o kosztach zostaną poinformowani w październiku.
Ubezpieczenie 2022/2023
- Ubezpieczenie polisa nr 1074490583
- W roku szkolnym 2022/23 wybrane zostało UBEZPIECZENIE PZU EDUKACJA.
- Kwota ubezpieczenia to 43 zł (suma ubezpieczenia 30 000 zł).
- Ubezpieczenie NIE jest obowiązkowe.
- Zebrane pieniądze na ubezpieczenie należy wpłacić na konto Rady Rodziców do 15.10.2022 roku.
- Listę ubezpieczonych uczniów należy dostarczyć do sekretariatu.
- Indywidualne wpłaty od rodziców nie będą przyjmowane (musi być lista uczniów z danej klasy).
- Dokładne informacje na temat ubezpieczenia dostępne są poniżej.
Dane do przelewu:
Santander Bank Polska
12 1090 2590 0000 0001 2227 9533
RADA RODZICÓW PRZY SP 47 W GDYNI
UL. NAGIETKOWA 73
81-589 GDYNIA
NIP 958 15 44 389