Kolegium Rady Rodziców
Członkowie Kolegium:
Anna Brzeska-Cupisz, Bartosz Grube, Bożena Potocka-Chudzik, Krzysztof Kupidura, Katarzyna Włodarska, Małgorzata Knopa, Anna Pazio, Andrzej Mielnicki, Patryk Piepiórka
Komisja Rewizyjna: Dagmara Modzelewska, Magdalena Kaczmarek
Przewodnicząca
Iwona Gizińska
502-260-170
Zastępca
Wioleta Bellwon
514-025-172
Skarbnik
Patryk Piepiórka
501550441
Kontakt mailowy
47gdyniarr@wp.pl
Informacje Rady Rodziców
Opłaty obowiązujące w roku szkolnym 2024/2025
Rada Rodziców: 30 zł/semestr – płatne od każdego ucznia
Ksero: 30 zł/semestr
Basen (dowóz) (dotyczy klas 4-5): 150 zł/semestr
Prosimy skarbników klas o wpłacanie wszystkich składek na RR na na indywidualne konto każdej klasy. Nie przyjmujemy wpłat w gotówce.
Opłat za 1. semestr należy dokonać do 30.10.2024 roku, opłat za 2. semestr – do 15.02.2025 roku.
W przypadku zwolnienia z zajęć wychowania fizycznego na basenie prosimy dostarczyć kopię zwolnienia wychowawcy.
Szafki
- Prosimy o przygotowanie listy uczniów, którzy chcieliby korzystać z szafek.
- Za użytkowanie szafki pobierana jest tylko jednorazowa opłata w wysokości 10 zł. za cały okres użytkowania.
- Prosimy dostarczyć listę do sekretariatu.
- Szafki będą przydzielane na bieżąco (po otrzymaniu listy całej klasy). Komplet kluczy dla klasy będzie do odbioru w sekretariacie w ciągu 10 dni roboczych.
- Uczeń przy odbiorze klucza (zostanie wydany tylko 1 klucz) podpisuje się na liście u wychowawcy.
- Wychowawca odnosi podpisaną listę do sekretariatu.
- Zabrania się wymieniania szafek między uczniami.
- W przypadku utraty klucza należy zgłosić się do sekretariatu. Opłata za zgubiony klucz: 10 zł. Po uiszczeniu opłaty zostanie wydany zapasowy klucz.
Ubezpieczenie 2024/2025
W roku szkolnym 2024/2025 wybrano ofertę ubezpieczenia uczniów w ERGOHESTIA
Kwota ubezpieczenia to 44 zł (suma ubezpieczenia 30 000 zł).
Ubezpieczenie NIE jest obowiązkowe.
Zebrane pieniądze przez skarbnika należy wpłacić na konto Rady Rodziców do 15.10.2024 roku.
Listę ubezpieczonych uczniów należy dostarczyć do sekretariatu.
Indywidualne wpłaty od rodziców nie będą przyjmowane (musi być lista uczniów z danej klasy).
Dokładne informacje na temat ubezpieczenia dostępne są poniżej w załączonej ulotce.
Jest możliwość wyboru wyższego wariantu ubezpieczenia, należy wówczas zapłacić wybraną kwotę na wskazane w ulotce konto i podać dane zawarte na ulotce (dane dziecka i nr polisy) .
Ubezpieczenie 2024/2025
Nr polisy 922001161170
Dane do przelewu:
Santander Bank Polska
12 1090 2590 0000 0001 2227 9533
RADA RODZICÓW PRZY SP 47 W GDYNI
UL. NAGIETKOWA 73
81-589 GDYNIA
NIP 958 15 44 389