Kolegium Rady Rodziców

Członkowie Kolegium:

Anna Brzeska-Cupisz, Bartosz Grube, Bożena Potocka-Chudzik, Krzysztof Kupidura, Katarzyna Włodarska, Małgorzata Knopa, Anna Pazio, Andrzej Mielnicki, Patryk Piepiórka

Komisja Rewizyjna: Dagmara Modzelewska, Magdalena Kaczmarek

Przewodnicząca

Iwona Gizińska

502-260-170

Zastępca

Wioleta Bellwon

514-025-172

Skarbnik

Patryk Piepiórka

501550441

Kontakt mailowy

47gdyniarr@wp.pl

Informacje Rady Rodziców

Opłaty obowiązujące w roku szkolnym 2024/2025

Rada Rodziców: 30 zł/semestr – płatne od każdego ucznia

Ksero: 30 zł/semestr

Basen (dowóz) (dotyczy klas 4-5): 150 zł/semestr

Prosimy skarbników klas o wpłacanie wszystkich składek na RR na na indywidualne konto każdej klasy. Nie przyjmujemy wpłat w gotówce.

Opłat za 1. semestr należy dokonać do 30.10.2024 roku, opłat za 2. semestr – do 15.02.2025 roku.

W przypadku zwolnienia z zajęć wychowania fizycznego na basenie prosimy dostarczyć kopię zwolnienia wychowawcy.

Szafki

  • Prosimy o przygotowanie listy uczniów, którzy chcieliby korzystać z szafek.
  • Za użytkowanie szafki pobierana jest tylko jednorazowa opłata w wysokości 10 zł. za cały okres użytkowania.
  • Prosimy dostarczyć listę do sekretariatu.
  • Szafki będą przydzielane na bieżąco (po otrzymaniu listy całej klasy). Komplet kluczy dla klasy będzie do odbioru w sekretariacie w ciągu 10 dni roboczych.
  • Uczeń przy odbiorze klucza (zostanie wydany tylko 1 klucz) podpisuje się na liście u wychowawcy.
  • Wychowawca odnosi podpisaną listę do sekretariatu.
  • Zabrania się wymieniania szafek między uczniami.
  • W przypadku utraty klucza należy zgłosić się do sekretariatu. Opłata za zgubiony klucz: 10 zł. Po uiszczeniu opłaty zostanie wydany zapasowy klucz.

Ubezpieczenie 2024/2025

  • W roku szkolnym 2024/2025 wybrano ofertę ubezpieczenia uczniów w ERGOHESTIA

  • Kwota ubezpieczenia to 44 zł (suma ubezpieczenia 30 000 zł).

  • Ubezpieczenie NIE jest obowiązkowe.

  • Zebrane pieniądze przez skarbnika należy wpłacić na konto Rady Rodziców do 15.10.2024 roku.

  • Listę ubezpieczonych uczniów należy dostarczyć do sekretariatu.

  • Indywidualne wpłaty od rodziców nie będą przyjmowane (musi być lista uczniów z danej klasy).

  • Dokładne informacje na temat ubezpieczenia dostępne są poniżej w załączonej ulotce.

  • Jest możliwość wyboru wyższego wariantu ubezpieczenia, należy wówczas zapłacić wybraną kwotę na wskazane w ulotce konto  i podać dane zawarte na ulotce (dane dziecka i nr polisy) .

Dane do przelewu:
Santander Bank Polska
12 1090 2590 0000 0001 2227 9533
RADA RODZICÓW PRZY SP 47 W GDYNI
UL. NAGIETKOWA 73
81-589 GDYNIA
NIP 958 15 44 389