WAŻNA INFORMACJA
Informacja o zmianie ceny obiadów szkolnych.
Od 01.01.2025 r nastąpi zmiana ceny za obiad w naszej stołówce szkolnej.
Nowa cena wynosić będzie 5,00 zł za posiłek.
Decyzja o podwyżce została podjęta w związku ze wzrostem kosztów produktów
spożywczych.
Od nowego roku szkolnego 2024/20245 obowiązuje zmiana w płatnościach za obiady!!!
Wdrożyliśmy system płatności PayByNet (płatność online). Płatności za obiady będą automatycznie księgowane w programie do rozliczania obiadów.
Od nowego roku szkolnego 2024/2025 jedyną formą przyjmowania płatności za obiady jest system szybkich przelewów internetowych w Panelu Rodzica aplikacji eStołówka. Nie będzie możliwości dokonywania opłat za obiady na innych warunkach.
Korzyści z modułu e-Rodzic:
- Samodzielne zamawianie obiadów
- Stały dostęp do historii rozliczeń
- Szybka płatność za obiady online
- Samodzielne szybkie odwoływanie obiadów
- Możliwość korzystania z dowolnego urządzenia
Na pocztę mailową dostaniecie Państwo do 22 sierpnia br. link aktywacyjny. Jeżeli link nie dojdzie, proszę o przesłanie informacji na intendent@zsp3gdynia.pl i podanie aktualnego adresu e-mail.
Wpłat należy dokonywać zgodnie z zamieszczonym poniżej harmonogramem tylko przez program e-Stołówka.
Stawka żywieniowa wynosi 3,50 zł za obiad.
OPŁATA ZA M-C
TERMIN WPŁATY
Wrzesień 2024
27.08 – 03.09.2024 rozpoczęcie żywienia od 4 września b.r.
Październik 2024
23.09 – 30.09.2024
Listopad 2024
24.10 – 31.10.2024
Grudzień 2024
25.11 – 30.11.2024
Styczeń 2025
02.01 – 04.01.2025
Luty 2025
27.01 – 31.01.2025
Marzec 2025
24.02 – 28.02.2025
Kwiecień 2025
24.03 – 30.04.2025
Maj 2025
23.04 – 30.04.2025
Czerwiec 2025
26.05 – 31.05.2025
Jak działa e-stołówka
- Rodzic/Opiekun prawny loguje się do Panelu Rodzica i zamawia posiłki dla dziecka (w wyznaczonym terminie na cały kolejny miesiąc).
- Po wybraniu odpowiednich posiłków za pomocą szybkich płatności internetowych (bezpośrednio w Panelu Rodzica) dokonuje płatności za zamówione posiłki.
- Każdorazowe wejście ucznia do szkolnej stołówki odnotowywane jest w systemie i tożsame jest z odebraniem posiłku. Służy do tego karta obiadowa, którą otrzymają uczniowie korzystający ze stołówki.
- W przypadku nieobecności dziecka Rodzic/Opiekun prawny ma możliwość samodzielnie odwołać posiłek w Panelu Rodzica. Kwota za ten posiłek zostanie odjęta w należności za kolejny miesiąc.
Najczęściej zadawane pytania (FAQs)
Nie. Koszty licencji (aplikacji eStołówka oraz Panelu Rodzica) oraz niezbędnego sprzętu pokryte są z funduszy szkoły. Rodzice ponoszą jedynie jednorazowy koszt wyrobienia karty obiadowej oraz opłatę transakcyjną pośrednika płatności PayByNet w wysokości 59 groszy za przelew (jeden w miesiącu).
Od 1 września 2024 jedyną formą przyjmowania płatności za obiady jest system szybkich przelewów internetowych w Panelu Rodzica aplikacji e-Stołówka. Nie będzie możliwości dokonywania opłat za obiady na innych warunkach.
Posiłki na cały miesiąc zamawiać będzie można w ostatnim tygodniu miesiąca poprzedzającego. Stosowna informacja pojawiać się będzie na tablicy informacyjnej przed wejściem do stołówki szkolnej. System e-Stołówka będzie również wysyłał przypomnienie wszystkim użytkownikom, że włączona została funkcja zamawiania posiłków na kolejny miesiąc.
Niestety, nie. System nie pozwoli na zamówienie posiłków. Uczeń nie będzie mógł w danym miesiącu korzystać ze stołówki szkolnej.
Rodzic/Opiekun prawny musi zgłosić intendentowi fakt zgubienia przez dziecko karty obiadowej (drogą mailową). Konieczne będzie zamówienie nowej karty.
Koszt wydania kolejnej karty to 8,00 zł. Płatność za zgubioną kartę obiadową należy wpłacić na poniższy rachunek: Rada Rodziców nr 47 1090 1102 0000 0001 6088 8986
W tytule przelewu prosimy wpisać „Opłata za zgubioną kartę obiadową imię i nazwisko ucznia oraz klasa”. Potwierdzenie opłaty należy okazać przy odbiorze karty.
Możliwość korzystania ze stołówki szkolnej następuje od pierwszego dnia kolejnego miesiąca po przyjęciu dziecka do szkoły.
Każdy Rodzic/Opiekun prawny będzie miał możliwość odwołania zakupionego posiłku wyłącznie bezpośrednio w Panelu Rodzica. Posiłki można odwoływać z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 14.00 (np. posiłek piątkowy można odwołać do czwartku do godz. 14.00). Posiłek poniedziałkowy można odwołać jedynie do piątku do godz. 14.00. Wyjątkiem będzie grudzień, w którym rezygnacji z posiłków dokonywać będzie można jedynie do ok. 10 grudnia (w związku z koniecznością zamknięcia roku budżetowego szkoły). Od 1 września 2024 nie będą przyjmowane rezygnacje z posiłków dokonywane telefonicznie lub mailowo.
W przypadku organizowanych przez szkołę wyjść/wycieczek informację o odwołaniu obiadu przekazywać będzie wychowawca lub organizator wyjścia (nie ma wówczas potrzeby dokonywania odwołania w systemie, dotyczy to klas 0-3, w klasach 4-8 odwoływanie posiłków spoczywa na rodzicach).