Od nowego roku szkolnego 2024/20245 obowiązuje zmiana w płatnościach za obiady!!!

Wdrożyliśmy system płatności PayByNet (płatność online). Płatności za obiady będą automatycznie księgowane w programie do rozliczania obiadów. 

Od nowego roku szkolnego 2024/2025 jedyną formą przyjmowania płatności za obiady jest system szybkich przelewów internetowych w Panelu Rodzica aplikacji eStołówka. Nie będzie możliwości dokonywania opłat za obiady na innych warunkach.

Korzyści z modułu e-Rodzic:

  • Samodzielne zamawianie obiadów
  • Stały dostęp do historii rozliczeń
  • Szybka płatność za obiady online
  • Samodzielne szybkie odwoływanie obiadów
  • Możliwość korzystania z dowolnego urządzenia

Na pocztę mailową dostaniecie Państwo do 22 sierpnia br. link aktywacyjny. Jeżeli link nie dojdzie, proszę o przesłanie informacji na intendent@zsp3gdynia.pl i podanie aktualnego adresu e-mail.

Wpłat należy dokonywać zgodnie z zamieszczonym poniżej harmonogramem tylko przez program e-Stołówka.

Stawka żywieniowa wynosi 3,50 zł za obiad.

OPŁATA ZA M-C

TERMIN WPŁATY

Wrzesień 2024

27.08 – 03.09.2024 rozpoczęcie żywienia od 4 września b.r.

Październik 2024

23.09 – 30.09.2024

Listopad 2024

24.10 – 31.10.2024

Grudzień 2024

25.11 – 30.11.2024

Styczeń 2025

02.01 – 04.01.2025

Luty 2025

27.01 – 31.01.2025

Marzec 2025

24.02 – 28.02.2025

Kwiecień 2025

24.03 – 30.04.2025

Maj 2025

23.04 – 30.04.2025

Czerwiec 2025

26.05 – 31.05.2025

faq

Jak działa e-stołówka

  • Rodzic/Opiekun prawny loguje się do Panelu Rodzica i zamawia posiłki dla dziecka (w wyznaczonym terminie na cały kolejny miesiąc).  
  • Po wybraniu odpowiednich posiłków za pomocą szybkich płatności internetowych (bezpośrednio w Panelu Rodzica) dokonuje płatności za zamówione posiłki. 
  • Każdorazowe wejście ucznia do szkolnej stołówki odnotowywane jest w systemie i tożsame jest z odebraniem posiłku. Służy do tego karta obiadowa, którą otrzymają uczniowie korzystający ze stołówki.
  • W przypadku nieobecności dziecka Rodzic/Opiekun prawny ma możliwość samodzielnie odwołać posiłek w Panelu Rodzica. Kwota za ten posiłek zostanie odjęta w należności za kolejny miesiąc. 
faq

Najczęściej zadawane pytania (FAQs)​

Nie. Koszty licencji (aplikacji eStołówka oraz Panelu Rodzica) oraz niezbędnego sprzętu pokryte są z funduszy szkoły. Rodzice ponoszą jedynie jednorazowy koszt wyrobienia karty obiadowej oraz opłatę transakcyjną pośrednika płatności PayByNet w wysokości 59 groszy za przelew (jeden w miesiącu).

Od 1 września 2024 jedyną formą przyjmowania płatności za obiady jest system szybkich przelewów internetowych w Panelu Rodzica aplikacji e-Stołówka. Nie będzie możliwości dokonywania opłat za obiady na innych warunkach. 

Posiłki na cały miesiąc zamawiać będzie można w ostatnim tygodniu miesiąca poprzedzającego. Stosowna informacja pojawiać się będzie na tablicy informacyjnej przed wejściem do stołówki szkolnej. System e-Stołówka będzie również wysyłał przypomnienie wszystkim użytkownikom, że włączona została funkcja zamawiania posiłków na kolejny miesiąc.

Niestety, nie. System nie pozwoli na zamówienie posiłków. Uczeń nie będzie mógł w danym miesiącu korzystać ze stołówki szkolnej.  

Rodzic/Opiekun prawny musi zgłosić intendentowi fakt zgubienia przez dziecko karty obiadowej (drogą mailową). Konieczne będzie zamówienie nowej karty – koszt karty oraz procedura wpłaty zostanie każdorazowo podana zainteresowanemu Rodzicowi/Opiekunowi prawnemu przez intendenta.

Możliwość korzystania ze stołówki szkolnej następuje od pierwszego dnia kolejnego miesiąca po przyjęciu dziecka do szkoły.

Każdy Rodzic/Opiekun prawny będzie miał możliwość odwołania zakupionego posiłku wyłącznie bezpośrednio w Panelu Rodzica. Posiłki można odwoływać z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 14.00 (np. posiłek piątkowy można odwołać do czwartku do godz. 14.00). Posiłek poniedziałkowy można odwołać jedynie do piątku do godz. 14.00. Wyjątkiem będzie grudzień, w którym rezygnacji z posiłków dokonywać będzie można jedynie do ok. 10 grudnia (w związku z koniecznością zamknięcia roku budżetowego szkoły). Od 1 września 2024 nie będą przyjmowane rezygnacje z posiłków dokonywane telefonicznie lub mailowo.

W przypadku organizowanych przez szkołę wyjść/wycieczek informację o odwołaniu obiadu przekazywać będzie wychowawca lub organizator wyjścia (nie ma wówczas potrzeby dokonywania odwołania w systemie, dotyczy to klas 0-3, w klasach 4-8 odwoływanie posiłków spoczywa na rodzicach).