Od nowego roku szkolnego 2024/20245 obowiązuje zmiana w płatnościach za obiady!!!
Wdrożyliśmy system płatności PayByNet (płatność online). Płatności za obiady będą automatycznie księgowane w programie do rozliczania obiadów.
Od nowego roku szkolnego 2024/2025 jedyną formą przyjmowania płatności za obiady jest system szybkich przelewów internetowych w Panelu Rodzica aplikacji eStołówka. Nie będzie możliwości dokonywania opłat za obiady na innych warunkach.
Korzyści z modułu e-Rodzic:
- Samodzielne zamawianie obiadów
- Stały dostęp do historii rozliczeń
- Szybka płatność za obiady online
- Samodzielne szybkie odwoływanie obiadów
- Możliwość korzystania z dowolnego urządzenia
Na pocztę mailową dostaniecie Państwo do 22 sierpnia br. link aktywacyjny. Jeżeli link nie dojdzie, proszę o przesłanie informacji na intendent@zsp3gdynia.pl i podanie aktualnego adresu e-mail.
Wpłat należy dokonywać zgodnie z zamieszczonym poniżej harmonogramem tylko przez program e-Stołówka.
Stawka żywieniowa wynosi 3,50 zł za obiad.
OPŁATA ZA M-C
TERMIN WPŁATY
Wrzesień 2024
27.08 – 03.09.2024 rozpoczęcie żywienia od 4 września b.r.
Październik 2024
23.09 – 30.09.2024
Listopad 2024
24.10 – 31.10.2024
Grudzień 2024
25.11 – 30.11.2024
Styczeń 2025
02.01 – 04.01.2025
Luty 2025
27.01 – 31.01.2025
Marzec 2025
24.02 – 28.02.2025
Kwiecień 2025
24.03 – 30.04.2025
Maj 2025
23.04 – 30.04.2025
Czerwiec 2025
26.05 – 31.05.2025
Jak działa e-stołówka
- Rodzic/Opiekun prawny loguje się do Panelu Rodzica i zamawia posiłki dla dziecka (w wyznaczonym terminie na cały kolejny miesiąc).
- Po wybraniu odpowiednich posiłków za pomocą szybkich płatności internetowych (bezpośrednio w Panelu Rodzica) dokonuje płatności za zamówione posiłki.
- Każdorazowe wejście ucznia do szkolnej stołówki odnotowywane jest w systemie i tożsame jest z odebraniem posiłku. Służy do tego karta obiadowa, którą otrzymają uczniowie korzystający ze stołówki.
- W przypadku nieobecności dziecka Rodzic/Opiekun prawny ma możliwość samodzielnie odwołać posiłek w Panelu Rodzica. Kwota za ten posiłek zostanie odjęta w należności za kolejny miesiąc.
Najczęściej zadawane pytania (FAQs)
Nie. Koszty licencji (aplikacji eStołówka oraz Panelu Rodzica) oraz niezbędnego sprzętu pokryte są z funduszy szkoły. Rodzice ponoszą jedynie jednorazowy koszt wyrobienia karty obiadowej oraz opłatę transakcyjną pośrednika płatności PayByNet w wysokości 59 groszy za przelew (jeden w miesiącu).
Od 1 września 2024 jedyną formą przyjmowania płatności za obiady jest system szybkich przelewów internetowych w Panelu Rodzica aplikacji e-Stołówka. Nie będzie możliwości dokonywania opłat za obiady na innych warunkach.
Posiłki na cały miesiąc zamawiać będzie można w ostatnim tygodniu miesiąca poprzedzającego. Stosowna informacja pojawiać się będzie na tablicy informacyjnej przed wejściem do stołówki szkolnej. System e-Stołówka będzie również wysyłał przypomnienie wszystkim użytkownikom, że włączona została funkcja zamawiania posiłków na kolejny miesiąc.
Niestety, nie. System nie pozwoli na zamówienie posiłków. Uczeń nie będzie mógł w danym miesiącu korzystać ze stołówki szkolnej.
Rodzic/Opiekun prawny musi zgłosić intendentowi fakt zgubienia przez dziecko karty obiadowej (drogą mailową). Konieczne będzie zamówienie nowej karty – koszt karty oraz procedura wpłaty zostanie każdorazowo podana zainteresowanemu Rodzicowi/Opiekunowi prawnemu przez intendenta.
Możliwość korzystania ze stołówki szkolnej następuje od pierwszego dnia kolejnego miesiąca po przyjęciu dziecka do szkoły.
Każdy Rodzic/Opiekun prawny będzie miał możliwość odwołania zakupionego posiłku wyłącznie bezpośrednio w Panelu Rodzica. Posiłki można odwoływać z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 14.00 (np. posiłek piątkowy można odwołać do czwartku do godz. 14.00). Posiłek poniedziałkowy można odwołać jedynie do piątku do godz. 14.00. Wyjątkiem będzie grudzień, w którym rezygnacji z posiłków dokonywać będzie można jedynie do ok. 10 grudnia (w związku z koniecznością zamknięcia roku budżetowego szkoły). Od 1 września 2024 nie będą przyjmowane rezygnacje z posiłków dokonywane telefonicznie lub mailowo.
W przypadku organizowanych przez szkołę wyjść/wycieczek informację o odwołaniu obiadu przekazywać będzie wychowawca lub organizator wyjścia (nie ma wówczas potrzeby dokonywania odwołania w systemie, dotyczy to klas 0-3, w klasach 4-8 odwoływanie posiłków spoczywa na rodzicach).